luni, 5 aprilie 2010

Atitudine

Ce faci atunci cand nu sti ce trebuie sa faci?Cand te afli intre ciocan si nicolava?Ma vad in fata unui drum bifurcat,indiferent pe ce cale aleg sa merg nu-mi va fi usor…As vrea sa fiu la fel de hotarata, cum obisnuiam sa fiu inainte,sa iau decizii prompte ,pe care sa le respect fara a avea nici un regret.Cu cat inaintez in ani ar trebui sa fiu mai inteleapta,dar la mine nu se prea observa,am impresia ca involuez.Poate e o chestiune de moment sau poate ca nu… Ma uimeste inteligenta omului ,capacitatea lui de a se sustrage oricarui inconvenient.Niciodata nu si-ar recunoste o greseala comisa, sau daca o recunoste atunci mai mult ca sigur si-a gasit scuzele de rigoare,pretinzand ca a fost influentat de mediu.Actiunea sa era inevitabila si in folosul tuturor,el a facut un compromis in favoarea semenilor.Intr-un fel ii inteleg ,ar fi foarte greu sa vezi in tine ceea ce iti displace la altii…Din cauza asta oamenii prefera sa-i critice pe altii in loc sa se priveasca in oglinda.Dar involuntar adevaratul caracter le este la iveala,prin actiunile lor si vorbele lor.Majoritatea persoanelor proiecteaza asupra altora gandurile lor,spun ca:femeile sunt foarte naïve si vulnerabile,desi inconstient se refera la propria persoana.

Off!!!....Iar m-am sustras.Exista in noi un mecanism de aparare care ne protejeaza de amintirile,gandurile care ne-ar putea dauna.Incepusem sa vorbesc ca ma aflu intr-o situatie neplacuta,trebuie sa aleg intre doua rele,dar nu-mi dau seama care e mai putin rea.Inainte dadeam cu banu si era totul ok,dar acum ma consum incercand sa gasesc solutia optima.Adevarul e ca, nu stiu de ce,imi este frica sa iau o decizie, sa-mi asum responsabilitate pentru viitor.Vreau ca totul sa se termine fara sa fac nimic,dar e imposibil.Cum imi astern asa o sa dorm…….Incerc sa imi fac curaj ,dar nu prea reusesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu